tisdag 5 oktober 2010

IMORGON BLIR DET SPINNING KL 18.00......

Inköp ikväll så det finns lite mat hemma. Ibland landar leverpastej och Knorrs soppor i vagnen också:) Leverpastejen för att det är såååååå otroligt gott till hårdsmörgåsen och soppan för att det kan bara vara gott att slurpa i sig något varmt när man blir sugen... då blir man varm i kroppen:)  Imorgon är det kurs och jag har nu fått veta att jag kommer att behöva coacha någon eller något lag under hösten för att sen lämna in sista utbildningsdagen i december. bor du i Stockholm och vill ha någon som stöttar och vi hjälps åt att hitta en plan för din träning utifrån vad du vill och strävar efter kanske kan kontakat mig på min mail: oscar@oscarnilsson.se. Så kom ihåg att jag är under utbildning och ska lära mig och jag behöver någon att praktisera det jag lär mig:) Jag kommer få mer info om detta på Torsdag om hur ofta jag ska träffa ev dig och hela dess upplägg... sen berättar jag:) Så fundera och maila mig så får vi se hur det blir:)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails