söndag 17 oktober 2010

Det var såå skönt att få vila ut ordentligt efter gårdagen lopp. Jag vaknade kl 10.00 imorse och kände mig pigg.... i huvudet:) Kroppen var det värre med....träningsvärk i benen och framför allt rumpan och hamstrings. Körde med en PT kund idag och vi var utomhus och körde intervallträning.

Suttit hemma nu och gjort en 2 dagars styrketräningspass till en kille på TV4 som ville ha ett program att följa. Han ville ha lite mer utmaningar och nya övningar. Han har tränat ett tag så jag satte ribban högt för honom.
Så då går jag igenom passet med honom och han betalar mig för en konsultation helt enkelt:)

Samtidigt har jag lagat maten inför imorgon måndag så allt är klart.  Det blir Quinoa och hälleflundra och en massa grönsaker. Mycket fett och proteiner. Jag ska upp kl 05.00 och sen ha PT kunder kl 07.00.





Viktigt att äta sin frukost innan man drar... så där av att jag går upp extra tidigt så jag slipper stressa mig igenom frukosten.

Det är Booty Express kl 16.45 och sen 19.35 Bodypump. Så kanske du känner suget efter att träna och är medlem på World Class Nybroplan. Då är jag på plats.... så bara att boka sig på klasserna. Denna vecka blir det simträning Tisdag och Torsdag. Styrketräning nästan varje dag samt få till att komma ut och springa lite denna vecka också. Måste även cykla.....hmmm.
Skola på Tisdag och Onsdag, vilket ska bli jättekul... det är tema dagar på skolan. Då kommer det föreläsare, vilket brukar vara otroligt spännande. Jag kommer att se mina gamla klasskompisar få diplom för sin tid på skolan. Dom slutar nu och jag har 1 termin kvar eftersom jag hade ett uppehåll i våras:/ Men jag behövde det uppehållet, men det känns surt iaf. Kunde gått ut skolan nu denna termin...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails