måndag 4 oktober 2010

4 Oktober 2010

En rejäl frukost idag efter att ha kört såpass hårt igår:) Musli med 50% frukt och banan. Vanilj Yoghurt och ChiaX.

Det är otroligt vackert väder ute idag. Blåser en del här ute, men det är mysigt. Kroppen känns bra idag, trodde jag skulle ha träningsvärk, men man får inte det på samma sätt som i annan träning.
Jag kommer att träna lite senare idag då jag har lite saker att ta hand om idag. Har även mina 2 klasser ikväll.
16.45 BOOTY EXPRESS
19.35 BODYPUMP
Kom och var med på någon av klasserna:)








































8x mer Omega 3 än lax
6x mer kalcium än helmjölk
15x mer magnesium än boccoli
30% mer antioxidanter än blåbär
50% mer folsyra än sparris
3x mer järn än spenat
25% mer kostfiber än linfrö

Chai har ingen smak och kan blandas nästan med all mat., vatten , juice, smoothie eller youghurt. Låt det står i 15-20 minuter, så fröna blir geléaktiga. Du kan även ha Chiax i frukrostblandning, våffelsmet, fruktsallader, sallader osv. Fint till bakning av bröd eller kakor. 1 kopp frö till 5-6 koppar mjöl-så har Du ett super bröd! Jag har lagt det direkt i ypughurten så då behöver man inte blötlägga fröna innan.

1 kommentar:

Anna sa...

Var köper du dessa frön? Går de bara att beställa på nätet eller går de köpa någon annanstans?

Related Posts with Thumbnails