måndag 25 oktober 2010

LÅÅÅÅÅNGA MÅÅÅNDAG......

Efter att jag haft PT kunder imorse.... Arndt´s så drog jag direkt iväg till verkstan för att byta över till vinterdäck.
Det skulle ta sin lilla stund att byta, så jag satte mig på ett mysigt Café i närheten. Cafét finns i Hammarby sjöstad!

Nu efter att farit runt halva dagen är jag tillbaka på Nybroplan och ska ha klass ikväll. det är den långa kvällen då jag har Bodypump kl 19.35 som sista klass.

Jag ringde tre för att säga upp mitt bredbands modem jag har haft till datorn. Bindningstiden hade gått ut nu och jag kunde till slut bli av med detta.

Jag avskyr dessa företag som bara vill punga ut de sista pengarna. Jag kommer aldrig gå tillbaka till tre igen.
Inte nog med att uppkopplingen suger utan också att det är 3 månaders uppsägningstid på skiten.

Jag blev förvånad när han sa att det var 3 månader som jag skulle fortsätta betala. Jag har nämligen ringt för typ 2-3 månader sen och kollat hur lång bindningstiden var och att jag ville säga upp abonnemanget. Då säger dom att jag inte kan säga upp den förrän bindningstiden gått ut. Killen jag pratade med idag sa att jag hade kunnat göra det från första gången jag ringde. Egentligen ska man inte brusa upp sig för detta, men om man tog hand om dom som säger upp något så ökar chanserna att man kommer tillbaka till ett företag eftersom minnet ligger i att det var bra bemötande eller en uppsägning. ALDRIG tre igen!!!


Så!! Nu lämnar jag detta bakom mig och går vidare i mitt liv.
Ikväll blir det:

16.45 Booty Express
19.35 Bodypump

Hem sen och laga mat och sen upp 05.00 igen. Imorgon kommer jag trologen inte vara hemma förrän 23.00 eller senare och sen onsdag upp igen 05.00...... nu kör vi!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Oscar, var rädd om dig!! Du verkar ha 1000 projekt på gång jämt, men man måste faktiskt ha tid för återhämtning också. Säger jag som borde lära mig detta själv... Hmm. Ordspråk i min almenacka för 2 veckor sen; Man ska akta sig för att ha så många järn i elden att den slocknar...

Allt bäst till dig! Kram

Related Posts with Thumbnails