lördag 10 januari 2009

THE ACADEMY EVENTET

Hej på er alla som var med idag i Halmstad:)
Tack så mycket för ni var med på mina klasser och hoppas ni hade det kul? Det kändes så iaf!
Jag kommer att lägga ut lite steg i taget på den step koreografi som jag gjorde idag. Så håll ut några timmar till så ska jag redigera lie och sen lägger ut den första delen på stepen 2x8 och hur man utvecklar från lätt till svårt. Gör det redan ikväll så man kan kolla imorgon.
Måste göra om filmen i ett annat format och det tar en liten stund.

MVH
Oscar

2 kommentarer:

7daysaweek sa...

Det var helt underbara klasser Oscar! Det är så här som det ska va på ett event! Man ska verkligen känna att man får inspiration till sina egna klasser. Och det kände jag verkligen att jag fick! Du har en härlig karisma!

Anonym sa...

jag var me nere på the academys convent o jag instämmer att du e en otrolig inspirations källa och du har en energi och glädje som e mycke smittsam. Hoppas på att få möjligheten att få träna för dig igen.
TACK!!!

Related Posts with Thumbnails