fredag 2 januari 2009

DISNEY ON ICE


Har idag varit uppe sen kl 07.30. Jag skulle idag skjutsa Peter till Arlanda. Han kommer bo i NY 1 år och jag kommer åka och hälsa på emellanåt. Jag har själv aldrig varit i NY, men jag åker dit för första gången den 18 Januari och stannar 1 vecka:) Saknar redan min prins en massa.
Vid lunch kom brorsan och hela hans familj upp till Stockholm. Brorsan och han fru Emelie skulle ta tjejerna Ebba och Alice till Disney on ice på Globen. Jag skulle ta hand om Hugo så länge 3 månader gammal. Han var så snäll fast han var jätteförkyld. Jag tog en långpromenad på 2 timmar och han sov hela tiden. Så det var enkelt att ha honom:)

Eftersom jag inte har tränat på hela julen så känner jag av kraftigt i benen och jag är helt slut, så jag måste verkligen komma igång nu med min träning:)

Kommer vara hemma ikväll och bara softa. Vänta på att Peter hör av sig när han har landat och kolla at allt gått bra för honom.

TRÖTT KILLE HÄR....ZZZzzzzz!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte just höra om du skullle med till NY, jag kör dit den 19e och har två dagar där. Kanske ta en fika nån dag där ;)

Johan

Related Posts with Thumbnails