torsdag 1 januari 2009

NYÅRSDAGEN

Eftersom jag inte dricka så mår jag mycket bra idag. Det var en lugn och mysig nyårsafton med massor av god mat. Vi spelade spel och kolla fyrverkerier. Peter och jag kom i säng vi 4 tiden inatt.
Jag ska se till att ta tag i min träning nu efter ledighetern och all den mat man har ätit. Man ser spåren på kroppen att det varit en del, men nu ska det bort från kroppen. Eftersom jag kommer att köra på NIKE Conventet 31 Jan-1 Jan så vill jag känna mig fit. Kom gärna på detta convent! Sveriges största convent. Kolla NIKE länken som jag har på min blogg. Står under PARTNERS.

Har inte planerat än hur jag ska informera och skriva hur jag lägger upp träningen och maten här på bloggen. Om jag ska ta bilder eller inte osv. Ska fundera på det om jag vill lägga ut min kropp här...hehehe! Skulle jag nu lägga ut mitt upplägg så får man komma ihåg att detta passar mig och som funkar på mig. Så känner man att att jag har helt fel upplägg så är det ok. Det funkar på mig iaf och det är huvudsaken. Men jag är alltid nyfiken på hur andra gör för att komma i form. Lär mig mer för jag vill veta!

Jag ser verkligen framemot det nya året och jag känner på mig att det kommer vara ett mycket bra år som får mig att växa som person och medmänniska.
Jag och Peter har rensat och slängt det man inte använder och gör plats för nya saker.

UT MED DET GAMLA OCH IN MED DET NYA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Oscar! Vilken tjusig hemsida o blogg du har. Kul att du är Nikesponsrad nu. Vi ses definitivt på Nikeconventet. :) Ha det så gott o god fortsättning på det nya året. Kram från Lisa

CissIsa sa...

Hej igen Oscar!

Vill inte vara petig, men det ska väl stå sponsored och inte sponsor i blogghuvudet och på hemsidan?

/isabel

Related Posts with Thumbnails