lördag 3 januari 2009

FÖRSTA LÖRDAGEN PÅ 2009




Jag sitter just nu och fikar själv på Söder. Har precis Skypat med Peter som nu är i NY i hans lägenhet. Det är tidigt på morgonen där och jag bara längtar efter att få åka dit och vara med honom. Gått en dag och han ska vara där 1 år. Jag längtar redan massor till honom:) Kommer gå bra det här!
Det är otroligt mycket folk ute och handlar idag. Många som lämnar tillbaka sina julklappar man fått och inhandlar något annat....hehehehe! Ska snart iväg och träffa mina underbara vänner och bara mysa resten av dagen. Äta mat och sen fika, spela spel och bara umgås.

På måndag blir det att börja lyfta vikter igen, det var ett tag sen nu så jag kommer ha grymt träningsvärk på Tisdag. Maten ska jag inhandla imorgon så jag fyller upp kylskåpet och slänger ut den skräp mat jag nu har.
Jag berättar med på måndag hur mitt matupplägg varit under måndagen och vad jag har tränat:)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails