tisdag 13 januari 2009

DAGENS AKTIVITETER:)

Nu känns det i kroppen att man kommit igång med sina klasser igen. Haft 4 klasser totalt nu och jag har en imorgon. Dance på World class Värmdö kl 18.00. Det blir sista för denna vecka. Skulle haft Aerobic på TV4, men jag kommer att vara i skolan Torsdag och fredag. Vilket jag verkligen ser framemot:)
Jag har varit hos kiropraktor idag för att lösa upp spänningar som jag har i nacken och bröstryggen. Det är en vän till mig som heter Jimmie Antman som är kiropraktor. Grymt duktig:)
Jag ska börja styrketräna med en balansplatta för att aktivera höfterna och ryggen mer och detta ska då hjälpa mig att slippa få dessa spänningar jag får ibland när jag har kört mycket klasser. Ska lägga till en stretch timme i veckan. Stretcha sig igenom kroppen på en timme. Kommer vara hur skönt som helst.
Jag satt med min revisor som bor i Malmö, men var här i Stockholm för jobb och passade då på att träffas och prata om hur mitt företag går och vad jag har för planer för att den ska växa. Jag är hur dålig som helst på att deklarera och allt som har med skatter, moms, avdrag osv. Så jag låter min revisor Erik som är proffs på detta och älskar sitt jobb att göra det åt mig:)

Det är 2009 och det bara dunkar i mitt huvud av ideér som skulle få mitt företag att gå ännu bättre, men jag gör inget förhastat förrän jag har pratat med olika personer i min närhet för att höra andras åsikter om mina ideér. Jag lägger upp ett schema på mina dagar så jag får med allt som ska göras....har lätt för att göra allt på en och samma gång annars och då funkar ingenting:/



Här kommer jag att ta mina morgon promenader!



Kommer att åka över till Peter som är i NY och bara mysa och ta det lugnt 1 vecka. Ska bli underbart att få träffa Peter och vara i hans närhet. Sen har jag aldrig varit i NY så det finns säkert en hel del som jag vill se:) Kameran kommer vara uppe hela tiden.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails