onsdag 7 januari 2009

EN BRA DAG!

Nu är man hemma igen och jag hinner skriva lite här på bloggen. Jag har fått i mig mat idag och även den goda mellanmålet som ni ser på bilden. Jag har varit på World Class Döbelnsgatan. Filmat en liten snutt av min step och det är bara för att testa hur det var och hur det lät. Lekte lite med filmen efter det och redigerade lite. Satte ut det på Yoytube, men den kommer att försvinna lika snabbt som den kommer in:) Jag ska kolla på den när den ute och sen radera den. Måste göra om den lite. Kanske någon som är duktig på redigering och ge mig tips på vad man kan tänka på. Kanske ett program man kan använda och helst på svenska.....tröttnar efter ett tag om det är på engelska. NO hard feelings Jessica!... du sitter alltid på min högra sida på en hög pedistal när det gäller att hjälpa mig med allt som har med datorer att göra:)


MELLANMÅLET:
1 st Kesella
1 Banan
10 st Frysta Hallon
1/2 dl Funlight

Mixa ihop allt och njut....mums!


MIDDAG:
Massor av grönsaker
150 gram lövbiff
1/2 dl Bulgur
Cachwenötter

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails