måndag 19 januari 2009

NEW YORK!

Första natten i New York:) Det är så mycket trafik och ljud på nätterna här. Hade lite svårt att somna just av det, men till slut gick det, men det var väl av utmttning av att ha varit uppe 1 dygn.
Idag ska vi ut och promenera och titta på allt möjligt, dricka latte så det kokar ur öronen på mig. STARBUCKS.....just love it!
Drack 2 Venti latte efter varandra igår när jag hade kommit in till stan från flygplatsen...tänkte inte en minut på att åka till lägenheten och lämna väskorna:)

Det är så underbart att vara nära Peter nu och märker hur mycket ha betyder för mig och hur mycket jag tycker om honom. Han är bäst helt enkelt.

Klocka här är nu 8.30 och i Sverige tror jag den skulle kunna vara 14.10.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Oscar !

Först måste jag tacka för att du skickade ner skivorna till götet ! :-)

Du e en pärla !

Va kul att resan gått bra och va gott det låter me latte, drick nåra för mig me :-)

Bara njut och hoppas att ni får riktigt kul ihop i NY.

Kram F

Related Posts with Thumbnails