måndag 26 januari 2009

HEMMA I SVERIGE!


Nu är man hemma igen i Stockholm:) känns skönt eftersom man har sitt liv här, men tråkigt att Peter kvar i NY som också är mitt liv:/
Eftersom det var eftermiddag söndag när jag tog bussen till flygplatsen i NY så hade det gått en hel dag nästan och nu är man hemma och det är en ny dag igen. Knappt sovit något så det blir en lång dag idag.
Jag kommer ha 2 klasser och sen ett möte idag ang WC Nybroplan.

Som ni ser på bilderna så han jag även se Times Square och var uppe på Empire states building.

Jag gillar som ni märker min skinnjacka vääääldigt mycket:)
Haft svårt att få upp bilder och skriva här på bloggen eftersom jag haft dålig uppkoppling, men nu är allt som det ska igen. Så det kommer att skrivas massor varje dag igen:)

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails