lördag 17 januari 2009

TANKAR!






Suttit i bilen efter att ha varit hos brorsan och hans familj. Många tankar som hinner röra sig i huvudet när man sitter i bilen. Typ: Varför jag ibland lägger till att jag gör det här för att jag vill och jag bryr mig inte vad du säger. Kanske ganska vanlig tror jag! Men jag undrar då om det är en osäkerhet att man inte riktigt står vid sin åsikt eller plan? Därav att man då lägger till att man inte bryr sig om vad den andra skulle säga. Är det bara en bekräftelse man vill ha utifrån?? Kanske det inte behöver betyda något heller?? Hmmm! Nu Snurrar det i mitt huvud:)

1 kommentar:

Personal Thoughts By Jo... sa...

Bästaste Oscar!!!

Tack för ett fantastiskt samtal igår...!! Det måste vi göra meeer.. Datorn låste sig och svarade inte på ngra kommandon..så d var därför jag bara försvann.. ?)

Hoppas du har en fin kväll!

Nu är det kalas! Piffing, girls dinner, high heels and a lots of.......... nd ....... ;-)

Pusss

Related Posts with Thumbnails