onsdag 7 januari 2009

Idag lyckades jag komma upp kl 08.00 och få i mig frukost. Det blir mycket lättare att då hålla sig till sina 3 timma mellan måltiderna och sista måltiden behöver då inte bli kl 22.00:)
Jag har hög förbränning så det gör inte så mycket för mig att äta så sent, men det får inte bli en vana för min del.
Det är vacert vder ute och jag blir bara gladare av att få lite sol på mig.
Jag ska nu äta kyckling med grönsaker och pasta, skulle blivit en annan protein källa, men det fanns inte hemma. Det bli att handla det till kvällsmålet. Har redan hackat grönsakerna för ikväll!

Just att man tar sig upp tidigt hinner man med en massa saker innan lunchen och det har jag verkligen gjort. Kört runt hela Stockholm och utrett en massa ärenden, vilket gör att jag nu kan softa lite. Ska ta en fika med en vän nu kl 16.00 och sen ska jag ta mig till gymet. Träna och filma min 2 koreografier som jag ska presentera på The Academy Eventet i helgen. Finns alltd instruktörer som kanske vill köpa:)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails