måndag 12 januari 2009

VÅRSCHEMAT:)

Nu har vårschemat börjat på World Class och alla klasser är igång. Jag har haft min BODYPUMP i Saltsjöbadet idag kl 17.15 och det var en full klass. Jag började även köra klasserna på företaget AP-Fond för deras anställda idag. Ett underbart gäng som vågar ta i och svettas!

Jag har ont i kroppen idag och då menar jag träningsvärk. Har inte tränat på hela julen och så kommer man igång med 4 klasser ihelgen och idag 2 klasser.

Jag ska denna termin planera så pass bra att jag slipper vicka bort mina klasser och köra dem alla. Jag vet redan nu att det kanske är 1-3 st klasser jag måste vicka bort denna termin. Annars ska jag köra dem alla oavsett hur segt det kan kännas ibland. Man fyller sina klasser genom att man själv är där och inte vickar bort dem hela tiden. Kunderna kommer för att kunderna valt just dig och ingen annan.

Jag vill oxå påminna om Step-up koreografin: Det kommer mer inom kort, så man får nöja sig med den snutt jag satt ut för tillfället:) Men jag lovar att resten kommer att komma ut. Tänkte på er som var med på The Academy eventet där jag sa att det skulle finnas på min blogg här. Den som väntar på något gott......

1 kommentar:

Anonym sa...

ser fram emot att se den fortsatta koregrafin på step upen från conventet. Väldigt roligt att se den första delen. Du hade oxå helt grym musik både på steppen och dansen. Ångrar djupt att jag inte köpte dina skivor nere i Halmstad. Går det att få tag i dom ? TACK

Related Posts with Thumbnails