tisdag 6 januari 2009

FÖRBEREDER

Började dagen med min frukost som jag hann äta denna gången:)
till lunch lunch och middag är det köttfärs med pasta och grönsaker. Riktigt gott tycker jag.

På Fredag tar jag bilen till Halmstad och ska jobba. The Academy har event och då ska jag köra två klasser. 1 Step Up och 1 Dance. Ska bli riktigt roligt och ser verkligen fram emot det. Så jag lyssnar på musiken hela tiden nu och gör stegen om & om igen så det ska sitta. Funderar hela tiden på utlärningen av stegen osv. Kommer vara hemma restan av kvällen. Hämta några böcker som jag köpt och kommer ha till skolan börjar igen. Längtar även till skolan som börjar nästa vecka.

Jag känner mig lite seg just nu och ska dricka en massa vatten, börjar få lite huvudvärk. En kopp te sitter inte heller helt fel. Jag ska oxå hinna med att läsa lite ur boken "INCEST Att bo i en stulen kropp" Av: Kerstin Rathsman. Tungt, men den ska läsas eftersom uppgift ska lämnas in till skolan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser gott ut! själv blir det en taco tallrik, med MYCKET ost! =D

Related Posts with Thumbnails