torsdag 29 januari 2009

IDÈ TORKA & KÄNSLOLADDAD!

Har idag haft svårt att ta mig in på bloggen och skriva. Jag har idag Torsdag varit i skolan och det var bara grupparbeten. Vi gick igenom ett schema test kan man förenklat säga. Man ska sätta in frågorna i olika beteenden för att sen kunna se vad tex en klient behöver för vägledning till att förändra ett beteende.
Men man måste själv ta sig igenom alla dessa frågor som är fler än 200 frågor. Man ska svara utifrån vad för känsla som kommer direkt upp efter man lästa frågan och skriva ner den siffran man känner stämmer bästa. typ 1 stämmer, 2 stämmer lite, 3 stämmer inte alls osv för att sen poäng sätta varje del. Så det är många känslor för min del idag och även om det kan var tungt att upptäcka sanningar så vet jag att det finns ett ljus:) Så därför är har det varit svårt att skriva här på bloggen eftersom jag just nu skriver om mig själv med att svara på frågor som man reagerar på och som jag inte trodde eller uppfattat att jag skulle reagera på så som jag gör.
Jag kommer växa av detta...YES!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails