tisdag 10 februari 2009

BILDER FÖR BÖCKERNA!


Jessica sitter och mediterar och fokuserar på att jag ska sväva i luften. Det funkade!!

Cecilia sitter med ett glas vatten som jag skulle få efter att jag tränat hårt......men, men!!
Hon var oxå törstig:)

Jag bara längtar till att böckerna kommer ut i handeln. Detta är en av massor av bilder vi tog för typ 2 år sen. Men man blir glad av att titta på dessa bilder:)
Tack igen Cecilia Östman och Jessica Clarén för dessa två tuffa dagarna framför kameran och att sen göra alla övningar om och om igen för att det skulle bli bra. Det tar sin tid!

3 kommentarer:

Jessica Clarén sa...

gubben, tack själv för förtroendet.

puss

Anonym sa...

Hahaa, shit va vi är korthåriga både du och jag :)

Jessica Clarén sa...

By the way ser jag riktigt för jäääävlig ut

Related Posts with Thumbnails