tisdag 10 februari 2009

DÖ TID:(

Sitter hemma just nu och gör ingenting:/ Det är 2 1/2 timme kvar innan jag ska ha min Dance på Saltis. Det blir nog en kopp te eller kaffe och en av skolans böcker som jag ska läsa. Som sagt...lovat mig själv att inte glo på TV så mycket:) Det är Top Model ikväll och det får bli allt i TV väg ikväll. Ska städa lite och tvätta lite ikväll...samt läsa bok.
Imorgonbitti kommer Lilla Ebba upp till Stockholm. Lovat henne att hon ska få göra aktiviteter som man får göra när man har fyllt 5 år. Så det blir först att åka till Cosmonova och sen får man se. Man orkar kanske inte med för mycket aktiviteter på en dag. Fika och prata en massa om hur det är på dagis osv....ni vet...VIKTIGA saker liksom. Längtar:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt! Pussa världens sötaste från mig :)

Mona sa...

Høres skikkelig hyggelig ut å ha Ebba på besøk og jeg tror at dere
vil få en fantastisk flott dag....

Related Posts with Thumbnails