onsdag 4 februari 2009

VIMSIGT I HUVDET IDAG TISDAG!

Jag skriver rätt sent, men jag kan inte somna just nu. Det är en hel del som går runt i mitt huvud och det handlar om mitt företag och hur jag ska ta det vidare. Kanske man ska bara ta det lugnt ett tag och inte stressa. Jag fokuserar på det jag har idag och vetskapen at det kommer in lön varje månad och läser på mina uppgifter i skolan osv. Jag tror säkert att alla känner att vissa dagar är tyngre än andra och svårt att muntra upp sig vid tillfället.
Imorgon kommer jag vara på topp igen med nya krafter och mål:) Jag brukar inte vara långdragen vid dessa tillfällen, men det är ibland skönt på något sätt att tycka synd om sig själv och känna sig liten. Tror det är en process man ska ta sig igenom ibland för att komma igen och satsa.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt lilla Hugo ( brorsans son). Längtar redan att åka dit!
Tror att ett liten saga om kognitiv beteende terapi får mig på bana igen innan jag ska sova...hehehehehe

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails