onsdag 18 februari 2009

ICAKURIREN!

KLICKA PÅ MIG!

Gå in och kolla artikeln som skrev om min bok: styrketräna hemma. Länken finns på min bloggs högra sida under min profil Oscar Nilsson. Det är 7 övningar som man tagit med i artikeln från boken.

Jag satt uppe ganska sent inatt och gjorde klart de nya Booty Express programmet.
Nu tar Cecilia Östman över och skriver till det sista hur man ska instruera programmet:)
Cecilia är även med i artikeln (Blonda) Jessica Clarén (Mörk håriga).

Jag passade på att skriva till chefredaktören inatt för ett ev samarbete och om man kunde sätta ut min artikel på deras hemsida, men jag frågade också om man kunde sätta ut länken till min hemsida i artikeln.
Som raketfart så är artikeln ute och min hemsida länk är med i slutet av artikeln:)
Tack snälla ICA KURIREN för detta. Jag uppskattar detta till 100%. Blev så otroligt glad när jag fick veta detta av webbredaktören och chefredaktören på ICA KURIREN imorse.

4 kommentarer:

Mona sa...

Takk snille Oscar for at
også jeg kunne få lese atikkelen
i ICAKURIREN! Undrade om jeg kanskje måtte flytte over grensen
for å få lese jeg, hi..hi....

gunsan sa...

Ja Tack Oscar och ICAkuriren, det går ju inte att köpa lösnr upptäckte jag.
Kämpebra artikel!
ja Mona! flytta över gränsen hi hi hi

Oscar Nilsson sa...

Hej Mona!
Jag kommer nog sätta ut allt som skrivs om mig och böckerna på bloggen:) Man kommer inte missa något här.
MVH
Oscar

Oscar Nilsson sa...

Hej Mona!

Tackar:)
ag var inne på ica igår och då nämnde dom att tidningen skulle komma snart. Den kostar 22 kr tror jag...hmmm!
Så den borde man kunna köpa.
Men nu kan du se den här istället:)

MVH
Oscar

Related Posts with Thumbnails