söndag 15 februari 2009

SÖNDAG!

Nu har mina böcker kommit ut och tillgängliga att köpas:) Jippi!
Jag vet inte ännu när böckerna kommer att komma ut i Norge, men jag meddelar detta när jag har den informationen. Känns jättekul och hoppas det kommer gå bra med dessa böcker.
Jag ska själv fundera hur jag ska marknadsföra dem mer. Om man intresserad av mina böcker så klickar man på boken som är på högra sidan av bloggen så kommer man direkt in på CDON och den länken böckerna ligger på. Är det några frågor så finns jag här:)

Haft utbildning idag i BODYPUMP och det var sista dagen för instruktörerna. Kom hem och slocknade direkt på soffan och nu kan jag inte sova:)

Det är en ny dag imorgon och jag har 2 klasser. Ap-Fond Muskel klass och BODYPUMP i World Class Saltsjöbaden. Det blir till att sitta och jobba samt plugga när jag inte har mina klasser.

2 kommentarer:

Mona sa...

Grattis med bøkene Oscar.....

Oscar Nilsson sa...

Tack snälla:) Det känns som sagt jättekul:)

Related Posts with Thumbnails