torsdag 19 februari 2009

PROTEIN PULVER!

Fick en fråga vad för protein pulver jag använder. Det är Whey-100 och den funkar bra för mig. Har inte använt sen december förra året, men är det något protein pulver jag köper så är det denna. Nu är det proteiner från kött, fisk, ägg osv som jag hämtar mina proteiner och gjort det i 2 veckor snart. Äter endast Kolhydrater på morgonen och sen resten proteiner.
Jag tror man reagerar eller känner sig på olika sätt av att äta som jag gör i dags läget. Jag känner mig pigg och fått ett bra resultat. Har inte styrketränat såååå mycket som jag annars brukar. Jag var på gymet nu på kvällen, men under dessa veckor har jag mer tränat funktionellt. Har alltså tränat med egen kroppsbelastning. Börjat stretcha en hel del vilket känns skönt för mina muskler:)

TRYCK PÅ BILDEN!
Nu blir det proteiner som kesella, ägg och tillsätter den med energi från banan och hallon + fett från avocadon som jag också ska trycka i mig. Övervägande proteiner nu på kvällen. Ska oxå dricka en massa vatten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej o hå nu kom jag in! fin sida ossi! ska hälsa på här ibland! kram lotte=)

Oscar Nilsson sa...

Vad Kul:) Nu är åsas blogg igång:) Såg att du oxå har skrivit.
Stor kram till dig tjejen.
Oscar

Related Posts with Thumbnails