tisdag 17 februari 2009

ICAKURIREN!

Har idag har jag fått hem 2 ex av senaste numret av Icakuriren. 3 Hela sidor med den intervjun Icakuriren haft med mig, sen 7 övningar från Styrketräningsboken. Det är Icakuriren nr 8 16 februari numret som finns ute nu.

OBS! Älskar när jag kommer in på min blogg och det finns kommentarer:)
Jag kommer att svara tillbaka på det inlägget under den kommentar som skrivits till mig. Så är det några frågor osv så är det bara att gå in och kolla svaret genom att klicka på kommentar där du skrev in din kommentar:)

Hehehehe! Mycket nu... Hoppas ni hängde med? Skriv en kommentar isåfall och jag svarar:)

4 kommentarer:

gunsan sa...

ha ha ha ha dom ringde från ICA-kuriren för en vecka sedan och ville att jag skulle prenumerera, jag tackade nej, men jag måste ju gå och köpa det här nummret så klart.

Trevligt nu kommer nog sponsorerna att stå på kö ska du se.
Lycka till
Kram

Oscar Nilsson sa...

Hahaha!
Man får väl hoppas på det:)
Har varit inne och googlat lite på just sponsorer osv, man hittar en hel del. Sen är det vänner som tipsat också på hur man kan gå tillväga.

Tackför det Gun.
Ha en fortsatt bra dag.

Kram
Oscar

Cizzi sa...

Jag ser fram emot att lägga tassarna på böckerna =)

Oscar Nilsson sa...

Vad kul Cizzi:)

Skrik till vad du tyckte och sen om det skulle vara något så är jag en blogg kast ifrån:)

MVH
Oscar

Related Posts with Thumbnails