måndag 2 februari 2009

FLER BILDER FRÅN NIKE CONVENTET!



Detta är det stora salen där klasser höll. Mankunde vara upp till 300 stycken som körde en klass tillsammans:)


Fr vä: Björn, Lotte, Madde och så lilla jag. Tittar på en dance klass!


Fr Vä: Fredrik, Sara och Oscar Piero. Sara är flickvän till Oscar Piero och dom är från Spanien.


Ett glatt gäng som försöker smälta in med bilden. Tycker vi lyckades väldigt bra med det:)

Idag har jag haft kraftig träningsvärk i hela kroppen, men jag har kört mina klasser iaf. Känns som kroppen mjukas upp av att röra på den. Man känner direkt hur kroppen drar ihop sig och känns fastare. Ska även komma igång med min egna styrketräning. Har varit och stor handlat för denna vecka så det blir att spara pengar och äta hemma. Nu blir det lite proteiner innan jag går och lägger mig så jag får behålla min muskel massa....:)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails