lördag 14 februari 2009

MELODIFESTIVALEN!

En heldag med instruktörerna som går BODYPUMP utbildningen. Det har filmats och jag har utvärderat och get dem feedback. En massa träning för dem och tror nog blivande BODYPUMP instruktörerna kommer sova gott inatt:)

Fixade lite mat när jag kom hem och laddade för Melodifestivalen.
Jag tycker det är så spännande hur de unga talanger som är med denna stora melodifestival är så otroligt tävlingsinriktade och skulle det inte gå vägen helt så är allt "förstört". ( Min känsla)
Det som är så häftigt är att Lilli och Sussi gjorde mycket bra ifrån sig ikväll och tjejerna kommer leva kvar länge till i våra hjärtan. Hur coola var dom inte ikväll:)

Artister som blev stora på 80- 90 talet har kvalitet och kan verkligen sjunga och det kallar jag vara ett proffs i sitt yrke. Vilken kontroll Lilli och Sussi har på sina röster...det är variationer, det är tryck och kontraster. GO GIRLS. Jag hopas verkligen att dom kommer till Globen.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails