onsdag 18 februari 2009

KESELLAS UTGÅNGS DATUM!

Jag sitter här nu mitt i natten och gör klart Booty Express Koreografin. Ska ta en kopp te eftersom jag troligen kommer sitta uppe ett tag till innan huvudet landar på huvudkudden.
Jag uppmärksammade mina kesella burkar att utgångsdatumet är imorgon:/ Det blir till att tycka kesella imorgon. Tänker INTE slänga mat som man lagt ut pengar för!
Så det kommer nog vara alla olika varianter på vad man ska tillsätta kesellan med för att det ska smaka gott.

Jag hade min Dance idag på World Class Saltsjöbaden och träffade på ägaren Fredrik!
Var ett perfekt tillfälle att sätta sig och prata med en erfaren klubb ägare:) fick många bra tips på vad man ska tänka på för att starta något eget och hur man skulle kunna finansiera utifrån att man inte har något själv i fickan att lägga ut. OCH det är på laglig väg förstås:) inga skum affärer när det gäller mig.

Nu ska jag dricka te och jobba klart.
Ska hinna med att gå igenom vad jag ska ta med för punkter på mitt möte med en instruktör som ska köra på World Class Nybroplan. Jag ska lägga fram en lön som jag tycker passar bra.
Det är inte lätt... det är en balans där eftersom instruktören ska bli nöjd, men klubben ska känna att det inte blir för dyrt att betala ut lönen. Ska fnula på den inatt:)

Sov Gott
Från en röst i natten!

6 kommentarer:

Sofy sa...

Hej Oskar!

Kul att du tittade in i Blogger boot camp bloggen! Det lät bra med möte mer erfarna gymägare, man kan verkligen behöva en mentor näör man ger sig på stora utmaningar!

Anonym sa...

Spännande det låter med något eget! du måste hålla oss uppdaterade!

Oscar Nilsson sa...

Hej Sofy!
Jag märker mer och mer hur mycket det hjälper att prata med erfarna människor, men också att bara sitta och spåna. Det kommer upp massor med saker som själv kanske inte kommit på:) Jag kommer kolla in fler gånger på Boot camp bloggen:)
MVH
Oscar

Oscar Nilsson sa...

Hej Jeff!
Jag kan vara så impulsiv ibland när jag upptäcker något. Ska liksom sätta igång med det direkt:) Ska kolla på lokalen och ta lärdom av hur man går tillväga när man ska hyra lokal osv.
Kanske att det blir något inom kort, eller så kanske det kommer dröja 2 år innan jag har något:)
Drömma får man göra...för då finns hoppet kvar:)

Kram
oscar

Anonym sa...

Med tanke på den erfarenheten du besitter och din ödmjukhet som person, tror jag att öppna något eget inte kan bli mer än en succé!
Go for it! =)

Kram J

Oscar Nilsson sa...

Tack för det Jeff:)
När har du klasser föresten??
Kanske jag ska komma förbi och vara med på din klass.

Kram
Oscar

Related Posts with Thumbnails