torsdag 19 februari 2009

EN MYCKET BRA DAG:)

Allt har bara rullat på idag. Jag har hunnit med mycket saker och det har kommit upp bra saker som bara är till min fördel. Jag hoppas verkligen att den hjälp jag får från ICA KURIREN genom att länka sig till min sida ska hjälpa till att fler kommer in här och kollar. Kanske till och med skriver en kommentar och ställer frågor:)

Jag ska upp tidigt imorgon eftersom det är skola, så det blir en tidigt kväll ikväll.
Jag är helt slut....men innan jag går och lägger mig ska jag dricka en massa vatten. Gäller att fylla på allt man svettats bort idag, samt fylla på lite extra utifall att. Man ska hålla sig till det säkra sidan:)
Det är Terapi imorgon oxå....KUUUUL! Jag känner mig så lätt efter terapin. Lyssna på resten av gruppen, men även få snacka ut sina tanka och få feedback genom andras syn på samma sak.

Hej så länge!
Kolla in då och då.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Inte så bra för oss som väntade på dig på Najaden igår :-( vart tog du vägen?

Anonym sa...

Önskar tips på en bra proteindrink efter att man kört styrka.

Vore najs om du la upp lite enkla kostråd, favorecept, typ.

Hlsn

Cizzi sa...

Låter som en spännande utbildning :) Jag har själv gått en utbildning i humanistiskt behandlingsarbete med inriktning på missbruk & psykiatri på 2 år som var jätteintressant. Det finns mycket att lära om människans beteende och om sig själv.

Oscar Nilsson sa...

Hej Anonym Najaden!

Jag hade helt glömt bort det och var i helt annan värld. Så jätteledsen för att jag inte dök upp. Hoppas det inte ställde till det för mycket kaos?
Hoppas jag får komma tillbaka något annat tillfälle igen. Gillar att få gästa på Najaden:)

MVH
Oscar

Oscar Nilsson sa...

Jag ska verkligen ta till mig det du skriver om lite tips om enkla kost råd:) Jag vill iaf påpeka att jag är ingen expert på kost, men jag kan absolut skriva vad jag gör och mina små recept som funkar bra för just mig.
Kanske i de recept man hittar något som funkar för just dig oxå:)

Tack för en bra fråga som jag ska ta till mig och sen se hur jag ska lägga upp detta:)

MVH
Oscar

Oscar Nilsson sa...

Hej Cizzi!
Jag går en utbildning som är inriktade på Anhöriga till tex missbrukare och sen så går jag en utbildning som är just alkohol och droger. Båda är på 3 år. Så jag läser paralellt, halvfart:) Jättespännande, men jobbigt oxå....då menar jag terapin och det man själv går igenom i själen.

Så jag håller med dig...mycket spännande:)

MVH
Oscar

Related Posts with Thumbnails