onsdag 4 februari 2009

PLOCKAR OCH PACKAR!

Håller på att plockar en massa kvitton och sätter in dem i pärmar. Samtidigt så packar jag det jag ska ha med mig imorgon..... ska till SÄLEN! Dags för lite snowboard åkning:)
Vi kommer vara ett gäng som åker upp och är där över helgen...... ska bli så kul att dels åka snowboard, men oxå att få se lite snö som stannar kvar på marken.

Imorgon ska jag hämta brädan som jag lånat av en vän. Jag och 3 av mina vänner åker imorgon kväll efter 18.30. Jag ska gå på min gruppterapi först. Det får jag inte missa!!!! Måste hjälpa mig själv för att kunna hjälpa andra.
Några är redan uppe i stugorna...dom åkte idag! Vi kommer vara runt 10 stycken som åker och samlas upp:)
Hmmmm! Vad ska jag ta med mig.....ska testa lite olika stilar för skidbacken...

Jag kommer nog inte ha någon uppkoppling, vilket betyder att jag inte kommer kunna skriva under helgen, men skulle det finnas så är det lägesrapport varje dag.

Hej på er!

1 kommentar:

Jessica Clarén sa...

Skynda nu och kom! ;) saknar er har ju! Sitter i bilen, framme om en timme.
Gubben, tar du med ngt spel?
Puss

Related Posts with Thumbnails