fredag 6 mars 2009

ETT AVSLUT PÅ VECKAN!

Var på kurs hos Mia Törnblom som är hur bra som helst.
Jag har haft en bra vecka då jag bara har fått terapi hela dagarna. Det är inte bara terapi timmarna utan att vara i skolan med klass vännerna som hjälper en att utvecklas och hitta saker hos sig själv som jag ska jobba på. Idag blev det verkligen pricken över i. Så det har varit tårar, osäkerheten, ovisshet, frustration.... alla känslor bara studsar upp i en på en och samma gång och jag vet inte hur jag ska hantera allt detta på en gång. Men det OK! Jag är ledig lördag och söndag så jag ska ta hand om mig själv och landa i allt jag varit med om denna vecka.

Jag känner mig tom på ett sätt, men rik på utvecklings möjligheter.
Tack för den här veckan och det jag fått uppleva.

4 kommentarer:

Cizzi sa...

Åh, nu tänker jag tillbaka på tiden då jag pluggade och saknar våra "terapier". Det är väldigt givande att lära om sig själv och andra.

Såg förresten att du ska besöka min hemstad (Ludvika) i slutet av mars. Jag har kollat efter info om eventet men jag hittar inget. Vet du nått?

Oscar Nilsson sa...

Hej!!

Jag har inte fått någon information ännu, men jag kommer att köra vid lunch 12.30 BODYPUMP och sen kommer det vara 14.00 Dance Aerobic:)
Men jag kommer väl få information när det närmar sig.

Oscar

Jessica Clarén sa...

Gubben... miss you!

Fika och mys i veckan?

KRAM Jessica

Oscar Nilsson sa...

Vad gör du imorgon??

Kram
Oscar

Related Posts with Thumbnails