måndag 23 mars 2009

REFLEKTION!

Psykisk och Fysisk hälsa är nog det jag vill uppnå. Den balansen som det kommer att innebära för att jag ska kunna prestera fysiskt när jag tränar, men att med en bra fysik ska kunna vara mer psykiskt koncentrerad under längre tid pga bra fysik.
Jag tränar min hjärna rätt hårt nu och det känns också. Vad får jag egentligen in och vad lär jag mig av allt när allt kommer på en gång? Jag märker mer och mer att jag lärt mig mycket under de år som gått. Jag kan formulera mig på ett annat sätt som jag inte trodde jag kunde. Jag använder mig av ord som jag lärt mig i skolan och som annars aldrig kommit ur min mun. Jag märker att flera lyssnar på mitt resonemang och att jag inte lägger värdering på allt....utan jag utgår från vad jag känner och tror på.
Häftigt att kunna träna både fysiskt och psykiskt och se resultat av det hela.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails