onsdag 4 mars 2009

RENA MIN KROPP!

Jag har bestämt mig för att jag ska rena min kropp:) Jag hade tänkt mig att jag skulle göra det direkt, men det behövs lite förberedelser innan. Så jag sk sätta igång på Tisdag nästa vecka för att jag ska hinna inhandla de varor som behövs.
Jag ska helt enkelt göra en rening av tarmarna. Då är det så att det ska hjälpa mig att ta upp kostens näring bättre efteråt. Det kommer vara 3 -4 dagar som jag måste förbereda med mat som är lättsmält. Det får inte vara en massa kött och fisk osv. Utand det kommer bara vara en massa grönsaker, vatten och olja/ fett!

Ska bli riktigt spännande hur jag kommer att må eftersom jag fortfarande kommer att ha mina klasser och styrketräna lite:) Så totalt kommer det vara 7-8 dagar:) 4 sista dagaran är strängt schema på vad jag ska ha i mig under dagen. Så det är schemalagt!

Det är bra att göra detta 1 gång om året för att göra rent så att säga och bli mer mottaglig till mineralerna osv av den mat man äter sen.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails