måndag 23 mars 2009

SÖDERTUNA SLOTT

Nu har jag kommit till Södertuna slott där jag kommer att bo till på fredag. Det verkar mysigt och det finns en tränings slinga som man kan göra sin morgon promenad:) Jag vet inte ännu hur lång den är:) Jag tog med mig gummiband och jag tog med mig min yoga matta. HÄR SKA TRÄNAS FUNKTIONELLT! Jag känner att detta kommer vara en vidareutveckling för min personlighet och hur det kommer att hjälpa mig att möta människor på arbetet och att våga ta sig in i konflikter som oftast uppstår pga missförstånd mellan varandra. Magen kurrar och det är dels för att jag inte fått i mig något ännu. Ska ta en smörgås och sen är det lite nerver som lurar inför denna utbildning. Jag kommer komma in och skriva lite kort om min vistelse här på Sigtuna Slott och UGL utbildningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, UGL är en helt underbar utbildning. Man blir så motiverad!

Hoppas du instämmer .)
Pernilla

Unknown sa...

Hej Oscar!
Vi är så nyfikna på hur du hade det på din UGL med oss på Hyper Island !! Vi har försökt nå dig, skicka gärna iväg ett mail och berätta:-).
mvh
Petra och Christina, Business Management, Hyper Island

Related Posts with Thumbnails