onsdag 25 mars 2009

TRÄNING PÅ HOTELL!

Jag har med mig min yoga matta för att sträcka ut kroppen efter en lång dag av psykiska uppgifter. Huvudvärken har varit påtaglig under dessa dagar vilkte gör att det blir otroligt skönt att avsluta dagen med att stretcha ut kroppen. Jag har tagit med mig gummiband eftersom det inte finn gym på stället och jag vill kunna göra lite mer än att endast göra Armhävningar och crunches. Kunns träna muskler som är svåra att träna genom endast kroppsvikten:)

Hotellet har en pool, inte så stor dock, men det är något som ja ska göra idag....simma några längder.
Jag ringde upp hotellet innan jag åkte iväg för att se vad det fanns för möjligheter till träning på stället.
Det finns pool, slingor som man kan ta sin power walk och springa om man känner för det.

Om träning r en del av sitt liv och man vill hålla igång fast man åker iväg så är det bra att kolla upp dit man åker vad de finns för möjligheter och är det begränsat kan man som ag göra ta med ett gummiband som tar otroligt lite plasts i resväskan.

Jag får med mig oxå det träningskläder som behövs utifrån vad man faktiskt kan göra på plats där man ska hålla till några dagar.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails