söndag 29 mars 2009

HEMMA!

Det har varit en tung vecka med mycket att ta in och reflektera till. Nu är jag hemma och jag har hunnit vara i Ludvika igår Lördag på Gym Mix Event. Jag körde en BODYPMP och Dance Aerobic.
Efter att inte tränat på flera dagar startade jag med rivstart. Jag tog på in en BODYPUMP klass i fredag på World Class Döbelnsgatan och sen dessa två klasserna i Ludvika. Jag har kraftig träningsvärk i kroppen och bara legat framför soffan idag. Hjärnan har varit helt slut, men nu känns det som jag är på väg tillbaka till verkligheten igen.

4 kommentarer:

Ludvika Gymmix sa...

Hej Oscar, Tack för två kanonpass hos oss i Ludvika. Hoppas resan gick bra hem. Vet inte hur det ska bli med våra pass efter att du var här, alla är helt lyriska. Alla som jag pratat med säger att det var det roligaste det gjort på länge.
Ha det jättebra och sköt om dig, vi ses säkert på någon kvartalsutbildning.
ha det bra!
Åsa Hjalmarsson

gunsan sa...

Skönt att höra att du överlevt den här veckan, jag kan förstå att du är helt slut.

Kram/Gun

Oscar Nilsson sa...

Hej Åsa:)
Tack själv för denna dag:) Det var Kanon kul och hopas på att få komma igen:)
Hälsa alla och ha det så gott.

Kram
Oscar

Oscar Nilsson sa...

Hej Gun!
Det var tungt, men otroligt lärorikt.
Hoppas allt bra med dig?

Kram
Oscar

Related Posts with Thumbnails