söndag 1 mars 2009

MARS MÅNAD!

Nu har den nya månaden börjat och jag börjar första veckan med att vara i skolan en hel vecka...jippiiii:) Jag kommer att gå "Mer självkänsla" 3 fredagar i rad för Mia Törnblom vilket oxå ska bli otroligt spännande. Kommer vara som en helt ny människa efter denna vecka:) Men kanske det som är meningen.... Det blir att plugga stenhårt denna månad eftersom jag har e skrivning i April på alla slags droger..jag gillar inte skrivningar. BAD Memorys from school:/

Hoppas er vecka kommer bli bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dåliga minnen vad gäller skrivningar från skoltiden känner jag igen mig i fastna i ett mönster av att inte tro sig klara av men du ska se vad det är skönt när man får kasta av sig den där ryggsäcken och känna att det här är jag väldigt bra på sen kan det bara bli bättre.
Lycka till!

Related Posts with Thumbnails